Site icon על חבלים

אטרקציות לבר מצווה

הילד הסתכל בתחרות הנינג'ה ולא הסכים להפסיד אף פרק? מדמיין את עצמו צולח את המסלול המאתגר? חגיגת בר מצווה היא בדיוק האירוע המתאים לפעילויות מסוג זה, פעילויות של הישרדות בטבע, טיפוס, סנפלינג, ועוד. גיל הבר מצווה הוא נקודת זמן בה ילד מתחיל להתבגר ולהפוך לנער ורוצה להוכיח את כוחו הפיזי אך מתחיל להרגיש גם אחריות ובגרות אישית וחברתית. פעילות בר מצווה בטבע שתארגן לכם חברת "על חבלים" היא אידיאלית וקולעת בדיוק למשמעות האמיתית של בר מצווה.

שפע של אטרקציות בטבע
אטרקציות לבר מצווה משלבות בין הישרדות, נינג'ה, המירוץ למיליון ושלל תכניות מאתגרות אך כמובן שיש בהן הרבה מעבר לכך. אטרקציות לבר מצווה יכולות לכלול קיר טיפוס מאתגר, אומגות כיפיות, מתקני טיפוס על חבלים ואם זהו ילד חובב טבע ואקסטרים, גם סנפלינג בהדרכת מדריך מוסמך ומנוסה יכול להיות חלק מהתכנית. הפעילויות משלבות בין אתגרים אישיים בהם כל ילד מתמודד באופן אישי לבין משימות קבוצתיות בהן הילדים משתפים פעולה ופועלים כצוות, ללא ספק פעילות תורמת אך לא פחות גם מהנה, כיפית ומשעשעת.

משחקים מכל הסוגים
אטרקציות לבר מצווה שמארגנת חברת "על חבלים" הן קודם כל הנאה. הפעילות כוללת בין המשימות המאתגרות גם משחקים ושעשועים של ימי הולדת, משחקים שתמיד כיף לשחק וכל ילד אוהב ונהנה מהם, בייחוד כשהם מועברים על ידי צוות מיומן שבא עם כל האנרגיות הנכונות והטובות לשלהוב הילדים. תתפלאו, גם ילדים היום יכולים להתלהב בקלות ממשחקים, אפילו משחקים פשוטים, אם רק מגיעים אליהם ויודעים איך להכניס אותם לאווירה הכיפית.
אין חגיגה בלי עוגה…

אטרקציות לבר מצווה הן החלק של "על חבלים" ביום המדהים הזה, אך גם לכם יש את המקום להכניס לתוך ההפנינג השלם את הדברים שאתם רוצים: מצגת מקסימה שהכנתם, ריקודים, הצגה וכמובן, איך לא- אוכל, והרבה, כי אין כמו לאכול בטבע. התיאבון נפתח, במיוחד אצל ילדים בסביבות בר המצווה….

אז לפני שאתם הולכים בתלם עם עוד אירוע נוצץ שיבלע בתוך ים של נצנצים שנשארו מחגיגות בר מצווה אחרות, זה המקום שכם להיות מקוריים וללכת על משהו אחר לגמרי, שילוב של טבע, אתגרים אישיים וחברתיים שיראו לילדים מה המשמעות האמיתית של בר מצווה…

Exit mobile version