Site icon על חבלים

אטרקציות לבת מצווה

הילדה הולכת ומתקרבת לגיל 12? בטח גם אתם, כמו הורים רבים, מתחילים להריץ בראש תכניות ותכנונים למסיבת בת מצווה, זאת כמובן בניצוחה של הילדה שלא תוותר על האירוע הכי הכי גדול, אבל רגע לפני שאתם הופכים את בת המצווה לבת מיצוו'ש, יש עוד אפשרויות חוץ מאירוע באולם. בת מצווה, כולל נצנצים, בלונים וכל מה שילדות אוהבות, אפשר לשלב גם בתוך יום פעילויות ייחודי בטבע עם אטרקציות לבת מצווה בצורת אתגרים, משימות ומתקנים כיפיים שמארגנת חברת "על חבלים".

להפוך לנינג'ה ליום אחד
במיוחד אם הבת שלכם היא נינג'ה בנשמה, אוהבת ספורט, טיולים ומתקנים, אין סיבה שבת המצווה שלה תהיה על פי השבלונה שמציבות בנות אחרות. חגיגת בת מצווה בטבע היא חגיגה מיוחדת ויוצאת דופן שיש בה גם הרבה ערך מוסף: התמודדות עם אתגרים אישיים, שיתוף פעולה בין המשתתפים במשימות והאתגרים הקבוצתיים, והכל כמובן תוך כדי תנועה והנאה אמיתית. מתקנים כמו אומגות, קיר טיפוס ואפילו סנפלינג אם תבחרו יהיו חלק מאטרקציות לבת מצווה שיוכנו במיוחד עבורכם. זה הזמן לתת לבנות לחוות שילוב של נינג'ה, הישרדות והמירוץ למיליון ולהרגיש לרגע כמתמודדות.

משחקים ופעילויות מכל הסוגים
מעבר למתקנים ולפעילויות המאתגרים, המדריכים המיומנים של "על חבלים" מגיעים עם כל האנרגיות הנחוצות לשלהב גם ילדות בסביבות גיל 12. האנרגיות וכל האווירה מסביב מכניסה גם את הבנות שמבלות שעות באינסטגרם להתלהבות ממשחקים. בנוסף, הפעילויות בהן ישתתפו כחלק מאטרקציות לבת מצווה שנכין עבורן ללא ספק יצטלמו היטב ויהפכו לסטורי לא שגרתי שיוכלו להעלות…

לשלב גם תכנית משלכם
רוצים עדיין לשלב בתוך החגיגה המדהימה גם פעילויות תוצרת עצמית? כמובן שאתם מוזמנים. מעבר לפעילויות ולמשימות אפשר לשלב גם מסיבת ריקודים נוצצת, פינות לאיפור ופינוק, הצגה שיעלו חברות, מצגת. בקיצור- הכל פתוח. בשילוב של הפעילויות והאטרקציות שמארגנת "על חבלים" יחד עם הרעיונות שלכם ללא ספק תצא מסיבה מושלמת.

אז רגע לפני שאתם בוחרים תפאורה ורודה ונוצצת לאולם, בפעילות של "על חבלים" תהיה לכם התפאורה הכי יפה שיכולה להיות- הטבע, והיופי של הטבע הוא רק הפתיח למה שיחכה לכם כאן….

Exit mobile version