Site icon על חבלים

הפעלות לבר מצווה

מסיבת בר מצווה היא הזדמנות נפלאה לשלב פעילויות שונות, המתאימות לגיל הילדים והופכות את המסיבה עצמה לכייף של ממש. חברת "חבלים" מציעה לכם מבחר של הפעלות לבר מצווה, שניתן לערוך בכל עונה. אלו יכולות להיות הפעלות לבר מצווה בחיק הטבע או הפעלות במקומות סגורים. זה יכול להיות טיול בר מצווה, הכולל הפעלות נהדרות לילדים וגם פיקניק מהנה שמארגנים ההורים ועוד. ההפעלות הן גולת הכותרת של האירוע ופתרון נהדר להורים המעוניינים לחגוג לבנם בר המצווה – חגיגה שלעולם לא ישכח.

כיצד בוחרים הפעלות לבר מצווה

בין אם אתם מתכננים טיול בר מצווה הכולל הפעלות שונות ובין אם מחפשים הפעלות לבר מצווה במסגרת מסיבה גדולה לחברים ולבני המשפחה, חשוב שתבחרו נכון את ההפעלות המוצעות. ראשית, כדאי להתייחס אל העונה בשנה שבה מתכננים לחגוג את האירוע. במידה ומדובר בחודשי הקיץ, האפשרויות רבות מאד. אפשר לשלב אטרקציות נהדרות, כמו קיר טיפוס, אומגה, סנפלינג, מיני באנג'י ועוד. אפשר להגיע אל פארק חבלים מיוחד, הכולל סולמות טיפוס, אומגות ובעיקר הרבה מאד אקשן. במידה ומדובר בחורף, אפשר לתכנן הפעלות לבר מצווה במקומות סגורים. למשל, הקרנה של מצגת וסרטים, שירה בציבור, מעגל מתופפים ועוד. מומלץ להתייחס גם אל גיל המוזמנים. מדובר בילדים בוגרים יחסית אבל עדיין לא גדולים. הם עצמאיים ויש להם דעה משלהם, אולם חשוב להשגיח עליהם. בכל פעילות שבוחרים חשוב שיהיה מבוגר צמוד שישגיח.

מבחר של פעילויות לאירוע מיוחד

ישנן כאמור לא מעט הפעלות לבר מצווה שניתן לשלב במסיבה. במסגרת תכנון האירוע כדאי לעשות סקר שוק ולבדוק אילו אפשרויות קיימות ואילו פעילויות יכולות להתאים לאירוע שאותו אתם מתכננים. כדאי לשתף את חתן השמחה ולהתייעץ איתו. כדאי לבדוק מה מעניין אותו יותר, מה פחות, מה יכול להתאים לחברים שלו שמוזמנים אל האירוע ומה פחות. מומלץ להיעזר בהורים אחרים בעלי ניסיון שערכו בעבר אירוע כזה ולבקש מהם המלצות לפעילויות מתאימות ומהנות. פנייה לחברה המתמחה בכך תחסוך לכם זמן יקר ובעיקר גם לא מעט כאב ראש. צוות החברה יגיע ישירות אליכם יחד עם מדריכים מנוסים ומוסמכים שידאגו להפעיל את הילדים.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

הפעלות לבתי ספר

Exit mobile version