Site icon על חבלים

יום גיבוש לחברות

 

חברות וארגונים בהם צוותי עובדים צריכים לעבוד בשיתוף פעולה מידי יום, צריכים צוות מגובש. יום גיבוש לחברותשאנו מציעים יכול לסייע לגבש את הצוות. במהלך יום הגיבוש אנו מציעים חוויה מיוחדת המבוססת על ענף ה-Outdoor Training. ענף זה מתמקד בפיתוח הפוטנציאל האישי והצוותי בקרב העובדים בעזרת פעילויות אתגריות שונות.

אנו בעל חבלים מתמחים בפעילויות אתגר ומארגנים ימי גיבוש לקבוצות הנערכים במיקום לבחירתכם. במהלך יום גיבוש לחברות העובדים מתנסים במשימות שונות המאלצות אותם להתאמץ ולדחוף עצמם להצליח. המשימות מתוכננות בסיוע עם יועצת ארגונית המסייעת לתכנונן של משימות חווייתיות, מהנות ועם זאת גם תורמות מבחינה ארגונית. פעילות השטח כולה נבנית בשילוב עם היבט פסיכולוגי-ארגוני, עובדה המסייעת לפעילויות להוציא מהעובדים את היכולות הטמונות בהם.

 

יום גיבוש לחברות יכול לסייע לצוות לשבור שגרה ולהנות מחוויה ייחודית. החוויה שיעברו העובדים במהלך יום הגיבוש תסייע להם להפנים את המסרים שלמדו מהיום כולו. ימי גיבוש לקבוצות הנערכים בטבע מקנים שינוי באווירה ומאפשרים לעובדים להכיר אחד את השני במצבים שונים. ענף Outdoor Training מביא להישגים במגוון תחומים אשר יכולים לשפר את תפקוד הצוות בעבודה עצמה. האתגרים השונים מסייעים ליצור אווירה תומכת ומעודדת בצוות וכן מאפשרים לעובדים לגלות את יכולות המנהיגות וההישרדות הטמונות בהם. הפעילויות השונות מסייעות גם במניעת שחיקה בקרב הצוות והגברת המוטיבציה החיובית.

 

ימי גיבוש לקבוצות כוללים מגוון פעילויות שונות אשר נבחרו בקפידה ומותאמות למטרה לשמה נערך יום הגיבוש. ניתן לערוך יום גיבוש של יום אחד ועד שלושה ימים.

ימי גיבוש לקבוצות מציעים הזדמנות להעניק לצוות חוויה שתסייע לו להתגבש ותשאיר עליו רושם חזק. אנו בעל חבלים נשמח לארגן עבורך יום גיבוש שיגבש את הצוות

על חבלים - תדמית

Exit mobile version