Site icon על חבלים

יום גיבוש קבוצתי

מחפשים דרך מיוחדת לגבש את העובדים שלכם? יום גיבוש קבוצתי, הכולל פעילויות שונות, וכמו זה המוצע על ידי חברת "חבלים" הוא הזדמנות נפלאה עבורכם ועבור העובדים שלכם ליהנות מיום חוויתי בלתי נשכח. יום גיבוש קבוצתי כולל במסגרתו הפעלות שונות המיועדות לעובדים, הפעלות הכוללת שימוש במתקנים שונים בדרך כלל. הפעלות אלו נערכות פעמים רבות בחוץ, בפארק חבלים ובמקומות שונים בטבע. יום גיבוש קבוצת עובדים הוא יום מחזק, יום של פסק זמן מהעבודה ומחיי היום יום, יום של "שבירת שיגרה". העובדים ביום הזה לומדים להכיר טוב יותר אחד את השני, הם מתמודדים עם אתגרים אחרים ומתנסים בפעילויות מפתיעות.

מה כולל יום גיבוש קבוצתי

יום גיבוש קבוצה במרכז יכול לכלול במסגרתו פעילויות שונות, בהתאם לבחירה. יום גיבוש קבוצתי יכול לכלול משחקי עסקים שונים, המאפשרים לעובדים להתנסות בניהול הקשור בזמן, באנשים ובסיכונים. הוא יכול לכלול שימוש בחבלים לביצוע פעילויות אלו וציוד נוסף. במסגרת יום גיבוש זה משתתפים העובדים בפעילויות מאתגרות במיוחד המחזקות אצלם מיומנויות חשובות הנדרשות במהלך עבודתם. יום גיבוש כזה יכול להתקיים בכל עונה, אך מומלץ לערוך אותו דווקא בקיץ. בחודשים החמים ניתן לקיים את יום הגיבוש בחוץ, בטבע עצמו, ולשלב גם אחר כך אם רוצים פיקניק בחוץ או פעילות מקררת כמו טבילה בים או בבריכה. יום גיבוש קבוצתי במרכז יכול להתקיים גם במקומות סגורים ולשלב במסגרתו פעילויות ותרגילים שונים, הכוללים שימוש בכדורים, בכיסאות, בחישוקים ועוד.

יתרונותיו הרבים של יום זה

יום גיבוש קבוצתי הוא דרך נפלאה כאמור לחזק מיומנויות שונות ולאפשר להם לקחת פסק זמן מכל מה שהם מכירים. זהו יום של רענון, יום של כייף ויום שגדוש בשלל של חוויות. יום זה מתוכנן ומאורגן על ידי חברה המתמחה בכך, והוא כולל גם מדריכים מקצועיים המלווים באופן צמוד את המשתתפים בו ומנחים אותם בהפעלות השונות שהוא כולל. היום המיוחד הזה מתאים לקבוצות קטנות של עובדים וגם לקבוצות גדולות יותר. הוא מתאים לכל הדרגים השונים במקום העבודה, מהעובד הזוטר ועד לבכיר ביותר.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

ימי גיבוש מחלקתי

Exit mobile version