Site icon על חבלים

ימי כיף

בעשור השני של המאה ה-21 שוק העבודה מבין כי המשאב יקר הערך ביותר הינם עובדי העסק. על מנת להפיק את המרב ממשאב זה נדרשים תנאי העסקה מיטיבם שיעלו את הרצון לתרום לארגון. אחת מהדרכים היעילות והמומלצות ביותר להשגת היעד החשוב זה הינה באמצעות ימי כיף.

חשיבות ימי כיף לעובדים

בימינו כל מנהל כוח אדם ומשאבי אנוש מודע לחשיבותו של יום כיף עבור עובדי הארגון, המשלב לרוב פעילות גיבוש לעובדים. פעילויות מעין אלו מוצעות לתושבי המרכז על ידי על החבלים, היוצרות יום כיף מהנה, מאתגר ומגבש כאחד. חשוב להבין כי יום גיבוש מחלקתי במרכז מהווה הזדמנות מצוינת להוציא את עובדי ומנהלי החברה משגרת היומיום, ולגמול להם על עבודתם הקשה. הגמול יוערך על ידי העובדים ויפגין אכפתיות כלפיהם, וגם יתרום מאוד לקירוב בין אנשי הצוות ולשיפור קשריהם ויחסי העבודה שלהם.

תרומת ימי כיף לגיבוש עובדי החברה

חשוב לדעת כי ימי כיף השוברים את השגרה ומשלבים בתוכם גם פעילות מגבשת, יכולים לשפר  באופן ניכר את מערכות היחסים בארגון, וכמו כן, את תפוקתו של כל עובד ואת קשרי העבודה. יעדים אלו ועוד רבים אחרים מושגים באמצעות אינטראקציה חיובית בין משתתפי ימי כיף, המובילה לשיתופי פעולה, סיעור מוחות ועזרה הדדית. בנוסף, פעילויות אלו תורמות לתחושת השייכות והאכפתיות של העובדים כלפי הארגון, מטרותיו ויעדיו, מה שמתבטא היטב באווירה במקום העבודה.

ימי כיף עם ערך מוסף

אם בעבר מנהלי חברות הסתפקו ביציאה למסעדה, טיול  ביקב או סיור במוזיאון, הרי שכיום סוג זה של ימי כיף כבר אינו מספק .מנהלים רבים בימינו מחפשים להעניק לימים המאורגנים ערך מוסף שיתרום באופן מושכל לגיבוש העובדים, לשיפור מערכות היחסים שלהם וליכולתם לעבוד בצוות ולפתור בעיות באופן יעיל ומקורי. אלו הם בדיוק ימי הגיבוש והכיף שמסופקים על ידי על החבלים, חברה מנוסה ומתקדמת לפעילויות טבע מאתגרות ומהנות. החברה משלבת פעילות אתגרית כדוגמת סנפלינג או מבוך חברים ביחד עם משחקי חשיבה מתקדמים, דינאמיקה חברתית, ושלל כלים מקצועיים נוספים המיועדים לעובדים מתחומים רבים ושונים במשק.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

יום כיף

Exit mobile version