Site icon על חבלים

אטרקציות בטבע

אטרקציות בטבע מעניקות הזדמנות נפלאה לגיבוש העובדים בחברה. האטרקציות שמוצעות על ידי על החבלים מהוות מרכיב משמעותי במהלך יום גיבוש לחברה במרכז, וזאת באמצעות גישת Outdoor Training או בעברית סדנאות גיבוש במרחב.

מהן סדנאות גיבוש במרחב

סדנאות גיבוש במרחב מציבות לקבוצה אתגרים אישיים, חברתיים וקבוצתיים המשולבים עם אטרקציות בטבע ומוצבים בסביבה השונה לחלוטין מסביבת העבודה המוכרת והיומיומית. המציאות המאתגרת והשונה יוצרת מרחב מאפשר לאינטראקציות שונות וייחודיות בין העובדים, ומתן פתרון בדרך עקיפה וישירה לצרכים ובעיות הקשורים בעבודה היומיומית בארגון. בנוסף, שיטה זו מאפשרת ליחיד ולקבוצה לזהות ולהכיר את נקודות החוזק והתורפה, ולמצוא כלים אחרים בלתי שגרתיים ויצירתיים לשפר את התפקוד. למעשה, יום גיבוש עובדים במרכז מהווה הזדמנות גם להכיר אחד את השני יותר טוב, וגם לפרוק מתחים וליהנות מיום כיף חוויתי ומאתגר במיוחד.

אטרקציות בטבע בשילוב הגורם המאתגר והאנושי

אטרקציות בטבע בעל החבלים משלבות את גורם האתגר ואת הגורם האנושי לכדי יצירת סביבת לימוד מגבשת ומהנה. זוהי סביבה המובלת על ידי צוותים מקצועיים שונים ומגוונים, המתמחים בין היתר בספורט אתגרי, מדעי ההתנהגות ופסיכולוגיה ארגונית, וכן אנשי טיולים וטבע. כלים אלו משולבים בשלל סדנאות, לרבות סדנאות גיבוש, פיתוח צוותים, סדנאות אקסטרים, סדנאות ניהול ומנהיגות. בתוך כך, לכל קבוצת עובדים מתוכנן מערך פעילות אישי המשתנה בהתאם למשך הפעילות, יעדיה והחומר האנושי המרכיב את הקבוצה.

יום גיבוש בהתאמה אישית

חשוב להבין כי פעילות גיבוש הנשענת על אטרקציות בטבע אינה עשויה ממיקשה אחת, ומאפייניה משתנים בהתאם לצרכים שונים של החברה, מטרת הסדנה ושילובה עם אלמנטים נוספים. כמו כן, אופי הפעילות נקבע בהתאם למספר המשתתפים ובהתאם להגדרות התקציב. כך לדוגמא, חלק מהותי מימי גיבוש הינו ימי כיף המוצעים עבור עובדי החברה, המשלבים פעילות מאתגרת ומגבשת בטבע יחד עם פעילות מהנה כדוגמת טבילה בנחלים או בבריכה, סיורים בטבע והכרת סיפורם ההיסטורי של אתרים שונים. כמו כן, הפעילות יכולה לכלול גם ארוחה מפנקת בחיק הטבע בפינות הסבה נוחות, ארגון מצגות, או מדורה עם הופעה מרשימה של להטוטי אש או מעגל מתופפים.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

גיבוש כיתה

Exit mobile version