Site icon על חבלים

אטרקציות לכל המשפחה

מתכננים חופשה משפחתית ומעוניינים לשלב בתוכה פעילות אתגרית לכל בני המשפחה? מחפשים פתרון אטרקטיבי לטיול סוף השבוע? רוצים ליהנות מחוויית אקסטרים המותאמת לכל המשפחות? זה הזמן להכיר את החוויות המרגשות המוצעות לכם על ידי חברת "על חבלים" המתמחה בארגון, תכנון והפקת טיולי אתגר לכל מטרה ברחבי הארץ.

אטרקציות שכל המשפחות אוהבות!

אטרקציות לכל המשפחה המוצעות לכם על ידי חברת "על חבלים" מתקיימות במסגרת טיולי אתגר, כיף וחוויה בכל רחבי הארץ. אטרקציות אלו כוללות בין היתר: סנפלינג, אומגה, קיר טיפוס, פארק חבלים אתגרי, סולמות ומבוכי חבלים, קפיצה מגובה היישר לברזנט, מתקן אטארי, מיני באנג'י ועוד מגוון נרחב של אטרקציות המיועדות לכל אחד ואחת מבני המשפחה.

מסלולי הטיול המוצעים לכם במסגרת שירותי האטרקציות לכל המשפחה של חברת "על חבלים" מתקיימים הן במסגרת קבוצות סגורות המיועדות למשפחות, והן במסגרת קבוצות פתוחות המיועדות למשפחות המעוניינות להצטרף לקבוצות ומשפחות אחרות. כמו כן, ניתן לשלב את טיול המשפחות המאתגר במסגרת חגיגות בר/בת מצווה או כל אירוע משפחתי אחר אותו תרצו לחגוג באווירה קצת אחרת. לרשותכם, מגוון נרחב של רעיונות להפקת אירועים בשילוב טיולי אתגר בשטח.

אטרקציות לכל המשפחה – חוויה מרגשת ובלתי נשכחת!

חווית הטיול המשפחתי היא ללא ספק אחד הרגעים המלהיבים והמרגשים ביותר בחייה של כל משפחה ומשפחה. אנחנו בחברת "על חבלים" לקחנו את המושג טיול משפחתי ודאגנו לשדרג אותו בפעילויות אתגר, בילוי ופאן. השילוב בין אתרי טבע קסומים ונופים מרהיבים לבין פעילות אתגרית ברמת השטח, מאפשרת לכל משפחה ומשפחה ליהנות מערך מוסף בכל מסלול ומאינספור רגעים מהנים לכל בני המשפחה.

טיולי המשפחות של חברת "על חבלים", מבוססים על היכרות מעמיקה עם עולם השטח ופעילויות האתגר. אנחנו בחברת "על חבלים" מתמחים בארגון ותכנון פעילויות אתגר בחיק הטבע מאז שנת 1995, ולאורך כל שנות פעילותנו אנו מקפידים על בטיחות מעל הכול לצד אתגר ובילוי מכל מחיר!

טיולי אטרקציות לכל המשפחה משלבות בתוכן בין היתר גם פעילות תוכן חווייתית אותה מקיימת המשפחה לאורך המסלול, וזאת בהתאם לתנאי השטח, גיל המשתתפים בטיול וכדומה. בין יתר הפעילויות המוצעות לכם לצרכי בילוי והנאה בחיק הטבע ובחיק המשפחה כוללות: פעילות משפחתית מבסיס למדורה, ארגון ארוחות בוקר/צהריים או ערב משפחתיות, מעגל מתופפים ועוד.

אם גם אתם רוצים להעניק לכל אחד ואחת מבני המשפחה את החוויה המאתגרת והמהנה ביותר, הצטרפו עכשיו לאחד ממסלולי טיולי המשפחות של חברת "על חבלים".

Exit mobile version