Site icon על חבלים

אירוע לבר / לבת מצווה בטבע

אירוע בטבע לבר מצווה

בר מצווה, וכמוהו גם בת מצווה, הם גילאים מיוחדים שעבור נערות ונערים רבים מדי, חולפים בצורה סתמית מדי. גיל המצווה הוא הגיל בו אנו משנים פאזה חשובה בחיינו, מילדות לבגרות, הגיל בו אנו מתחילים להתבגר, מחילים על עצמנו ערכים של אחריות אישית, שיקול דעת, זהירות, נחישות, דבקות במטרה ועוד רבים אחרים. את כל הערכים האלה אפשר וחשוב ללמד את המתבגר או המתבגרת הטריים בשלל צורות, לפני ואחרי החגיגה הגדולה אבל גם בתוך החגיגה עצמה ובהיבט הזה, כדאי להכניס כמה שיותר רוח וכמה שיותר להתחבר עם האמת הטבעית שלנו, הרחק מהפלסטיקה שעוטפת ומפנקת אותנו מכל עבר. וזו בדיוק הסיבה מדוע אירוע בטבע לבר מצווה, וכמובן גם חגיגת בת מצווה בטבע, היא הבחירה הטובה ביותר שאתם יכולים לעשות למען ילדכם המתבגרים.

 

למה דווקא טבע?

אירוע בר מצווה בטבע הוא לא דבר חדש וגם לא ממש נדיר, ובכל זאת, מן הראוי להדגיש את הערכים שחגיגה כזאת מציעה לנו דווקא עבור חתני וכלות המצווה ביחס לאירועים סטנדרטיים אחרים. מרבית חוגגי הבר ובת המצווה, פשוט שוכחים את האירוע הגדול, ימים ספורים אחרי שהוא מסתיים. אין זיכרון של חוויה יוצאת דופן, אין זיכרון של הרגשה יוצאת דופן, אין זיכרון של מציאות יוצאת דופן. את זה אפשר לתקן בקלות עם חגיגת בר מצווה בטבע או כמובן בת מצווה בטבע. הטבע הוא ההתחלה והסוף שלנו, הטבע הוא המקום בו אנחנו מרגישים מחוברים, שייכים, נוכחים ואותנטיים, הטבע הוא המקום בו אנחנו יכולים לראות את החיים מזווית אחרת, חדשה ומרעננת וזאת בדיוק החוויה שאתם רוצים להעניק לילדכם במעמד החשוב הזה של כניסה לגיל ההתבגרות, ממנו הם אמורים לצאת אנשים בוגרים, אחראיים ורציניים יותר.
לאטרקציות לבת מצווה לחצו כאן
לאטרקציות לבר מצווה לחצו כאן

אירוע לבר / לבת מצווה בטבע

כל הכיף, ההנאה והשמחה, בתוספת משמעות ועם כל האנשים האהובים

אירוע לבר מצווה בטבע וכך גם כמובן אירוע בת מצווה בטבע, לא בא על חשבון שום דבר יקר וחשוב אחר, לא עבורכם ולא עבור ילדכם. למעשה, הפקת בר מצווה בטבע מאפשרת לכם לבנות אירוע חי, תוסס, מהנה ולא שגרתי הרבה יותר מכל אלטרנטיבה אחרת. גם אם תחליטו לעשות את זה לבד עם עיצוב מינימלי ואבזור מינימלי והפעלה מינימלית, עדיין תוכלו לחוות את החוויה יוצאת הדופן שיודע הטבע להציע לנו ואולי אפילו ביתר שאת. יחד עם זאת, אם אתם רוצים ליהנות גם מהטבע וגם מחוויית חגיגה יוצאת דופן, חגיגה חד פעמית ובלתי נשכחת גם לכם וגם לאורחים באירוע בר מצווה בטבע הפקה מקצועית ומסודרת בהחלט יכולה לעשות את זה עבורכם.

חברת על חבלים מתמחה בהפקה וארגון של אירועי גיבוש, כיף, אתגר וחוויה בטבע, ובכלל זה מציעה לכם את האפשרות לבנות עבור ילדכם חוויית בר או בת מצווה מלאת משמעות, באווירה אחרת ועם חוויה שלאולם לא תשכחו, לא אתם ולא האורחים שלכם. בר או בת מצווה חוגגים רק פעם בחיים וחברת על חבלים מוכנה ומזומנה להפיק עבורכם אירוע טבע של פעם בחיים. צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 054-4211958 ונשמח לספר לכם הכל.

Exit mobile version