Site icon על חבלים

בר מצווה אתגרי

אם אתם מחפשים רעיונות טובים כיצד לחגוג לבינכם את חגיגת בר המצווה או לביתכם את חגיגת בת המצווה, סביר להניח שנתקלתם באופציה של בר מצווה אתגרי או לחילופין בר מצווה אתגרית. השאלה היא מדוע כל כך חשוב האלמנט האתגרי בכל מה שקשור לבר מצווה, ועל כך נענה ממש כאן בשורות הבאות.

למידע נוסף לחצו כאן

 

לחגוג בר מצווה – עם מסר

כמו כל חגיגה, גם חגיגת בר מצווה צריכה להיות מושתתת על ערכים של הנאה, של כיף, של יציאה מהשגרה, של התרגשות רבה ושל חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת. יחד עם זאת, במקרה הספציפי של בר מצווה, ישנם ערכים חשובים נוספים שאנחנו רוצים להעביר למתבגר הטרי, ערכים כמו אחריות אישית, נחישות ומאמץ, הצבת יעדים והשגתם, זהירות ושיקול דעת, עשייה ומעשה וכן הלאה. את הערכים האלה אי אפשר להשיג באמצעות שייט על יאכטה בכנרת, ביקור בלונה פארק או במסגרת חגיגה בגן אירועים. זה לא אומר שאי אפשר לעשות את כל אלה, אבל בחבילה החווייתית שאתם בונים לבן שלכם, בהחלט כדאי לשלב גם אלמנטים של בר מצווה אתגרי, שמביא איתו את כל הערכים הנ"ל ובצורה ישירה ומובהקת.

בר מצווה אתגרי

מה כולל בר מצווה אתגרי?

ובכן, המדובר למעשה בפעילות אתגרית אחת ספציפית או בחבילה של פעילויות אתגריות, אותן תוכלו לבצע כל המשפחה יחד או במסגרת של אב ובנו, אם ובנה או אח עם אחיו ואחיותיו. סנפלינג, קיאקים, ראפטינג, משחקי שטח פיזיים ומנטאליים, תחרויות היתוליות ואתגריות, טיפוס קיר או הר, טיולי שטח – כל אלה הן פעילויות אתגריות שמעבירות לחתן בר המצווה את המסר הברור סביב הערכים החשובים שכעת עליו לתת עליהם את הדעת מעבר לסתם כיף והנאה. בנקודה הזאת חשוב להדגיש את הדבר הבא: אם נוצרה בכם ההרגשה שהמהלך של בר מצווה אתגרית הוא כולו ערכים חשובים ואין בו שום כיף או הנאה, אז זה לחלוטין לא המצב. המדובר בפעילויות מהנות מאוד, מאתגרות ואפילו משמחות שבנוסף לכך זה, מציעות גם משמעות וערך.

חברת על חבלים היא חברה המתמחה בתכנון וביצוע של פעילויות גיבוש, כיף ואתגר ובכלל זה מציעה מגוון אטרקציות ופעילויות אתגריות במסגרת בר מצווה אתגרי. בעל החבלים תוכלו לבחור פעילות אתגרית בודדת או סט של פעילויות, אותן נפיק עבורכם מא' ועד ת' או פשוט נתכנן אותן עבורכם בהתאם לעקרונות המותאמים לגיל הבר מצווה. לפרטים נוספים על פעילויות אלה, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 054-4211958.

Exit mobile version