Site icon על חבלים

הפעלה בת מצווה

ליהנות מהפעלה מיוחדת לבת מצווה בטבע

מתכוננים לחגיגות בת המצווה ומחפשים הפעלה מיוחדת? כדאי שתצרו קשר עם חברת על חבלים המציעה הפעלה מיוחדת לבת מצווה מאתגרת ומהנה בטבע. צידה תוכלו גם לשלב אירוע בת מצווה שלם עם פינות הסבה נוחות, תפריט משובח, מסיבת ריקודים, מדורה עם שירים ומשחקים, הקרנת מצגת, עמדת איפור ועוד.

למידע נוסף לחצו כאן

 

האיכות של פעילות לבת מצווה

נכון שניתן לסכם את חגיגת בת המצווה עם אירוע באולם או בגן אירועים, הרבה אוכל, מצגת וריקודים. יחד עם זאת, אם אתם רוצים לחגוג את המאורע הייחודי הזה גם בדרך אחרת, מהנה וחווייתית ובעלת ערך מוסף, כדאי לכם לחשוב על שילוב של הפעלה לבת מצווה מאתגרת וייחודית כפי שיש לנו להציע. מדובר בתוכנית הפעלות שלמה המספקת לבת המצווה, חבריה וחברותיה חוויה ייחודית ובלתי נשכחת, המאתגרת אותם מבחינה פיזית, רגשית ושכלית.

בכדי להצליח יש צורך להתגבר על חששות, לשתף פעולה עם אחרים ולגלות יכולות וכוחות חדשים. כך חגיגת בת המצווה מקבלת משמעות הרבה יותר עמוקה העוסקת לצד הנאה גם ביכולת לגדול ולעמוד מול אתגרים שהחיים מציבים לבד וביחד.

הפעלה בת מצווה

הפעלות מיוחדות ומאתגרות

חברתנו מציעה להפעלה לבת מצווה מיוחדת ומאתגרת, המורכבת ממתקנים והפעלות שונות ברמת בטיחות גבוהה, מותאמת לרמת הכושר הגופני של המשתתפים ומאושרת על ידי משרד החינוך. הפעילויות מועברות על ידי צוות מיומן, היודע לגבש ולשלהב את המשתתפים הצעירים. בין היתר הפעלות לבת מצווה שאנו מציעים כוללות:

 

 הזמנת פעילות לבת מצווה

להזמנת פעילות בת מצווה יוצאת דופן ובלתי נשכחת בהתאמה אישית מנלאה, ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת על חבלים בטלפון 054-4211958 או במייל snapling2@gmail.com.

 

 

Exit mobile version