Site icon על חבלים

הפעלות לימי הולדת

נמאס לראות את אותו ליצן בכל מסיבה?
נגמרו לקוסם כל היונים?
מחפש יום הולדת שונה?
ברוך הבא!

הגעת למקום הנכון – "על חבלים" מתמחה מאז 1995 בהפעלות לימי הולדת בטבע, באווירה שונה. יום הולדת חוגגים רק פעם בשנה!

יום ההולדת שלך, של ילדך, של רעייתך או של כל אדם אחר היקר לך, הוא הזדמנות נפלאה לצאת מחוץ לסלון הביתי, מחוץ לשכונה, ומחוץ לעיר. להמלצות חמות של לקוחות מרוצים – הקלק כאן
להגיע למקום חדש ושונה, וליהנות מאירוע מקורי ומיוחד עם פעילויות ספורט, אתגרים, משחקים, ותחרויות. הפעלות "שאין דברים כאלה".
"שוברים שגרה"
אז מה מיוחד בהפעלות שלנו?
"על חבלים" מציעה מגוון רחב של משימות חכמות, משחקים, מתקנים, גשרי חבלים, סנפלינג (גם לקטנטנים), נדנדות, פעילויות שיווי משקל, אומגה, קיר טיפוס, מסיבת ריקודים בטבע, קליעה למטרה, דוכני מזון, סנפלינג צוקים, טיפוס צוקים, פעילות במערות, ובעיקר הרבה חיוכים ואתגרים.
ההפעלות שלנו כל כך מפתיעות שיום ההולדת מתחיל, נמשך, ומסתיים – כחוויה מהנה, ושמחה הרבה יותר.
עם הפעלות בטבע המסיבה היא הרפתקה קסומה שיכולה להתרחש בכל חורשה, גן שעשועים, או שטח פתוח. בכל שעה, בכליום, בכל מזג אוויר. אין שום גבולות!
צוות של מדריכים מוסמכים,מנוסים, ואדיבים, יפעילו משתתפים בכל גיל.

טיפים להפעלות בחיק הטבע:
1) לטבע יש נוכחות מאוד חזקה באירועים בחוץ, לכן מומלץ להכין מוזיקה ולהשמיע שירי יום הולדת כדי להדגיש את מהות האירוע, שהוא בסופו של דבר, חגיגת יום הולדת.
2) במהלך תקופת הקיץ חובה להצטייד במים (מחסור במים הוא בוודאי אחד הדברים שיכולים להרוס אירוע).
3) הקפד להגיע לאירוע בטבע בבגדים נוחים וגמישים.
4) חושב שהילד בישן? תן לו הזדמנות להיפתח ולהשתחרר. תן לו את הזמן שדרוש לו. הרבה הורים כבר הופתעו כאשר בסופו של דבר התברר שהילד השתחרר והשתתף בכייף. זכור שמפעיל טובומנוסה יודע כיצד לתת לילד את הביטחון שהוא זקוק לו, ברגעים הנכונים.
5) אוכל – אין מסיבה בלי אוכל טוב. מצד שני, כאשר חוגגים בטבע ההפעלות הן הליבה של המסיבה ולא התפריט, לכן אין צורך בהפקה גדולה ומורכבת של מגוון מנות. הצוות שלנו ישמח לייעץ ולארגן קייטרינג איכותי לאירוע המשמח שלך.
בהפעלות ימי הולדת בטבע יש רק יתרונות –
צא איתנו לחגיגה של הפתעות מאתגרות!
תן לנו לאתגר אתך!

צור קשר עכשיו, ואנו נכין גם עבורך תכנית הפעלות ליום הולדת מקורי ומיוחד.

Exit mobile version