Site icon על חבלים

טיולים בארץ

טיולים בארץ
לסייר ברחבי ישראל עם על חבלים.

הסיורים שלנו מותאמים במיוחד למטרות הקבוצה, בהתאם לכושר הגופני של המטיילים, ומשתנים לפי עונות השנה וחגי ישראל. התכנים של הטיולים קשורים לאירועים היסטוריים, ולדמויות שהביוגרפיה שלהן מספרת את תולדות הארץ. ניתן גם לשלב מפגשים עם "האנשים שעשו את ההיסטוריה"— דמויות ואירועים מלפני קום המדינה, דרך כל מלחמות ישראל, ועד לבנין ארצנו בהווה.

צוות על חבלים כולל מדריכים מוסמכים בעלי היתר הדרכה כמורי דרך, ומדריכי סנפלינג מנוסים, רובם יוצאי סיירות ויחידת 669 – כולם משמשים מופת ודוגמה אישית למטיילים.

אנחנו מבוטחים בביטוח מקיף הכולל אחריות מקצועית לכל פעילותנו.
כל הציוד האתגרי שלנו, ללא יוצא מהכלל, הוא ברמה בטיחותית גבוהה ונושא תו תקן CE ו-U.I.A.A .

על חבלים מציעה תוכניות וסיורים חווייתיים מגוונים:
המעז מנצח – המשתתפים לומדים כיצד מצליח צבא קטן וחכם, לנצח צבא ענק. הטיול עוקב אחר קרבות יהודה המכבי— ממודיעין דרך מעלה חורון לבקעת הקרב, והעיר אמאוס.

בתחבולות תעשה מלחמה – מאנדרטת חללי הספורטאים באולימפיאדת מינכן, ועד מבצע אנטבה. טיול במסלול קברות המכבים, האנדרטאות, ועד חורשת על חבלים, מצוקי שילת ויער דן. ניתן לשלב בסיור זה גלישה בסנפלינג ובאומגה.

פרשת אלטלנה – בעקבות הפרשה שהסעירה את המדינה, וכמעט הביאה למלחמת אחים. מסלול הטיול עובר מאתר הטביעה, הבית האדום, מלון ריץ, בית בן-גוריון, חוף פרישמן, ועד לאנדרטת אלטלנה.

סיור סליחות ומחילות – מסע לילי (או יומי) בעקבות האגדות, המסורות, והתפילות בהן נשפכו דם ודמעות. הסיור יוצא מהר ציון, ממשיך לרובע היהודי, לכותל המערבי, ומשם לסיור במנהרות הכותל ולקבר דויד.

זיכרונות בנחלאות – בעקבות דמויות ססגוניות , סיפורים על קרבות רחוב, מאבקים בין עדתיים, רומנסות ספרדיות, ופגישה עם גבאי בית הכנסת.

ריחות וטעמים בגן הבוטני – מעל 10,000 מיני צמחים ועצים, פריחה מדהימה ומתחלפת סביב כל עונות השנה, על פני 120 דונם של ירוק (אפשרות לסדנת בישול מן הטבע).

גוש עציון וההרודיון – סיור אל פאר היצירה מתקופת הורדוס: הארמון, החצרות, בורות המים, בתי המרחץ, וכמובן לתגלית האחרונה— קברו של המלך הורדוס.

אנו באנו – סיור בנושא החלוצים. ממקורות הירקון דרך חוות קאסר, בית הבטון הראשון בארץ ישראל, עד להתיישבות ירקונים, ותחנת הקמח של אבו-ראבח.

מאויב לאוהב – ביקור בבית ש"י עגנון, גדול הסופרים העבריים וזוכה פרס נובל לספרות.
מפגש עם שכונתו הישנה – תלפיות, ועם וסגנון הבניה הייחודי, סמל של תקופה נושנה.

אם עדיין לא מצאתם את הטיול המתאים – אל דאגה!

על חבלים מציעה סיורים רבים נוספים:
סיורי מדבר מגוונים במבחר מסלולים מלהיבים!
טיולי סנפלינג במערות בנקיקים, בצוקים ובמכתשים – בכל רחבי הארץ.
Exit mobile version