Site icon על חבלים

טיול אבות ובנים

קצב החיים העמוס והלחוץ מתיר מעט מאוד זמן איכות אישי עם הילדים, אך קיומו מאפשר להתקרב ולהכיר אחד  את השני יותר טוב. את הצורך החשוב ניתן בהחלט למלא על ידי ארגון טיול של אבות ובנים, המוצע במסגרת על החבלים שמארגנת טיולים מאתגרים ומעניינים בכל רחבי הארץ. טיולים אלו נערכים במסגרת אטרקציות לכל המשפחה.

האיכות של טיולי אבות ובנים

טיול אבות ובנים מעניק פלטפורמה בעלת מכנה משותף לאב ולבן, לחוויות מאתגרות הדורשות שיתוף פעולה, עזרה הדדית והרבה סובלנות והקשבה. כמו כן, היציאה ממסגרות מוכרות בהן לכל אחד יש מעמד ותפקיד מוגדר ומוכר, מאפשרת לבחון אחד את השני מחדש באופן שונה ומרענן.

הפער שנוצר בין אבות לבנים

בקצב החיים המודרני זמן פנוי שמוקדש רק לאחד הילדים הוא מאורע נדיר, שלרוב אינו נוצר מעצמו ושי צורך ביוזמה אישית על מנת שיתרחש. בימינו לא רק אבות עסוקים בעבודה מבוקר עד ערב, גם לבנים יש יום עמוס בלימודים, חוגים, חברים ותחומי עניין של גיל ההתבגרות. על כן, לא אחת הורים לילדים מתבגרים מוצאים את עצמם מול איש צעיר שהם למעשה לא מכירים, כשללא איתור דרך להתקרב אליו הם להיפלט אל מחוץ למעגל חייו הקרוב והאישי. אחת הדרכים היעילות ביותר לגשר על הפער הזה הינו טיול אבות ובנים מהנה ומגבש.

אטרקציות במרכז לכל המשפחה

מי שמחפש אחר יום גיבוש משפחתי במרכז המוקדש רק לו ולבנו, יוכל ליהנות משלל פעילויות מאתגרות, מהנות ומגבשות המוצעת על ידי על החבלים. הפעילויות כוללות מגוון חוויות אקסטרים מהנות, לרבות טיול אבות ובנים המשלב בין היתר סנפלינג, קירות טיפוס, אומגות, מיני באנג'י, פארק חבלים וקפיצה מגובה.

 ימי גיבוש משפחתי במרכז

טיול אבות ובנים יכול להתקיים בשלל נסיבות ומסגרות, בין אם כמתנת יום הולדת, בר מצווה או ללא סיבה מיוחדת. בנוסף, ניתן לקיימו במהלך ימי גיבוש משפחתי במרכז, עם צמד אבות ובנים נוספים מקרב המשפחה וחברים, וכקבוצה מלוכדת וסגורה. מנגד, אפשר להצטרף לטיולי משפחות פתוחות המעוניינות להכיר אנשים חדשים. מעבר לכך, טיולי הגיבוש הללו יכולים גם להיות בסגנון אחד על אחד – אב ובנו לבד בטיול חווייתי של פעם בחיים.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

פעילויות סנפלינג

Exit mobile version