Site icon על חבלים

יום גיבוש חברתי

יש מונחים, אשר מעצם המהות שלהם, מעוררים ציפיות אצל כל מי שנחשף אליהם. יום גיבוש חברתי עונה על ההגדרה הזו בדיוק, כאשר כל אדם המוזמן ליום שכזה מצפה בוודאי לחוויה מהנה בת מספר שעות, עם אנשים שסביר להניח שלאחר הפעילות יהיו קרובים יותר אליו. המאמר הנוכחי בוחן את היתרונות המרכזיים של יום גיבוש לחברה במרכז, הסוג הנפוץ ביותר של ימי גיבוש כיום, ומעניק לכם מספר כלים להתנהלות נכונה בשדה המשחק.

לכל קבוצה, יש את הפתרון שלה

מגוון האפשרויות בעריכת יום גיבוש חברתי הוא פשוט אינסופי. נקודה חשובה נוספת היא שאת הפעילות עצמה ניתן, ויש שיגידו שגם מומלץ, להתאים למאפיינים של האירוע הספציפי. התרחיש המקובל ביותר, כאמור, הוא יום גיבוש עובדים למרכז, אשר מגלם בתוכו הרבה מאד יתרונות: הוא מאפשר לאנשי החברה ליהנות ולשכוח מהלחצים של עולם העבודה, להתקרב אחד לשני ולעיתים אף לקבל כלים מעשיים שיסייעו להם לאחר מכן, בעבודה עצמה. דוגמא מובהקת לכך היא סדנאות הגיבוש, אשר כוללות בתוכן משחקים מהנים המשלבים בתוכם עבודת צוות, חלוקת תפקידים וכיוצא בזה.

יחד עם הכתוב מעלה, יום גיבוש חברתי ממש לא מסתכם בעריכת יום גיבוש לחברה במרכז, חשוב ככל שיהיה. קבוצות אחרות מכל סוג יכולות להפיק את המקסימום ממנו, דוגמת תלמידי בית ספר וסטודנטים, קבוצות מכרים רחוקות או אפילו משפחות אשר מעוניינות להדק את היחסים ביניהן: למשל, לאחר ריב משפחתי. מכאן, נובע בהכרח כי ימי הגיבוש עשויים להידרש בשלל מצבים, הנוגעים לחיים של כל אחד מאתנו.

כך עושים זאת נכון

"על חבלים" היא חברה מקצועית שמספקת מענה אידיאלי לכל המעוניינים לערוך יום גיבוש חברתי. החברה עורכת שורה ארוכה של פעילויות, בבסיסן עומד היחס שבין אדם, טבע ואתגר. כוח האדם של החברה כולל בתוכו מומחים מהשורה הראשונה בתחומי הטיולים,  אתגר, פעילויות על חבלים וסנפלינג, מומחים אשר מתאימים לכל מאורע את הפעילות האידיאלית עבורו. לחברה ניסיון של עשרות שנים בעריכת ימי גיבוש, כולל יום גיבוש עובדים במרכז, כאשר בכל המקרים התוצאה הייתה פעילות חווייתית מהשורה הראשונה.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
יום גיבוש צוות עובדים במרכז

Exit mobile version