Site icon על חבלים

יום כיף

כל אחד רוצה לפעמים לשבור את שגרת חייו עם יום כיף ייחודי וחווייתי, התורם לגיבוש התא המשפחתי, עובדי העסק או חברי הכיתה. ימי כיף מהנים במיוחד מוצעים על ידי על החבלים שמפעילה פארק חבלים אתגרי, ומארגנת ימים בטבע עבור גורמים פרטיים ועסקיים. זאת, החל מיום  הולדת מהנה ועד לפעילות גיבוש מרתקת לעובדי היי טק.

חשיבותם של ימי כיף 

המציאות המודרנית מכתיבה למרבית האנשים קצב חיים מהיר, לחוץ ותובעני. למעשה, הקצב מורגש כבר מגיל הילדות ודרישותיו רק הולכות ומחמירות עם השנים. מדובר בדרישות כדוגמת מצוינות והישגים גבוהים בלימודים, שעות עבודה רבות, עמידה בלוחות זמנים ומחויבויות, וכן עמידה בתשלומי משכנתא והלוואות ואחרות. מטלות אלו ועוד רבות נוספות של אורח החיים המודרני מכניסות להתנהלות היומיומית בבית ובעבודה הרבה מתח ולחץ. על כן, חשוב מאוד לפוגג אותם באמצעות יום כיף.

לצאת מהקופסא

מי שחי במרכז הארץ לעיתים אינו מודע לכך שמרבית ימיו וחייהם של בני משפחתו עוברים בינות לקווים ישרים ומבנים מהונדסים מעשי ידי אדם. זוהי סביבה בה הטבע מוגדר ומוגדר באזורים קטנים ותחומים. כפועל יוצא מכך, על מנת להתאוורר וליהנות ממשהו אחר ושונה, בעת בחירת יום גיבוש משפחתי במרכז מומלץ לתת עדיפות לפעילות חיצונית בטבע. פעילויות באוויר הצח בתוך סביבה טבעית מאפשרות למוח האנושי להירגע מקווים ישרים, ולהתחיל לחשוב מחוץ לקופסא בגישות יותר מעוגלות, הרמוניות וטבעיות, מה שתום רבות גם להצלחתו של יום גיבוש לעובדים במרכז.

מגוון אפשרויות ליום כיף בטבע

פעילויות יום כיף בחיק הטבע עשויות לכלול ספורט אתגרי ומהנה כדוגמת אומגה, סנפלינג, קיר טיפוס, מיני באנג'י או פארק חבלים מאתגר. מאידך, יום כיף יכול להיות גם הרבה יותר רגוע עם טיול מודרך בחיק הטבע, בשילוב טבילה במקורות מים מרעננים. יתרה מכך, ימי כיף עשויים לכלול גם פעילות חברתית מהנה בחיק המשפחה, חברים או עמיתים לעבודה, כדוגמת פיקניק, מדורה ואפילו מסיבת ריקודים בטבע. כל אלו ועוד מהווים כלים מומלצים לשבירת השגרה, מהם כל אחד יכול לאתר את הפעילויות הנכונות, היעלות והמהנות ביותר.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

אטרקציות בטבע

Exit mobile version