Site icon על חבלים

ימי גיבוש לחברה

חברות רבות החלו בשנים האחרונות להציע לעובדיהן ימי גיבוש וכייף. ימי גיבוש לחברה מאפשרים לעובדים לקחת פסק זמן מיום העבודה ולהתנסות בפעילויות שונות ומהנות יותר, שיכולות לתרום להם לא מעט. חברת "חבלים" מארגנת ומתכננת ימי גיבוש לחברה, כאלה המתאימים לקבוצות קטנות וגם גדולות. פעילות לגיבוש צוות היא דרך נפלאה לחזק מיומנויות חשובות וגם לגרום לעובדים להתקרב ולהכיר יותר זה את זה. הדבר נכון בעיקר במקומות עבודה גדולים מאד, אולם מתאים לא פחות גם כשמדובר בחברות קטנות, בהן כל אחד מהעובדים אחראי על תחום אחר והעבודה איננה בהכרח משותפת.

מדוע כדאי לקיים ימי גיבוש

ימי גיבוש לחברה מציעים יתרונות רבים. אפשר לערוך במסגרתם פעילויות מאתגרות שונות וגם משחקים. אלו יכולות להיות הפעלות הקשורות באופן ישיר אל מקום העבודה או כאלו שאינן בהכרח קשורות אליו. ימי גיבוש לחברה במרכז משפרים את תפקודם של העובדים שכן מאתגרים אותם ומאלצים אותם להתמודד עם משימות לא פשוטות. ימי הגיבוש האלה מאפשרים לעובדים לחוש בנוח יותר, להתקרב יותר אל האחרים וליהנות מאווירה קלילה ונעימה יותר, בה מותר כמעט הכל. ללא הגבלות וללא איסורים. ימי הגישו מותאמים באופן ישיר אל צרכי החברה עצמה ואל היעדים שהיא רוצה להשיג. הם יכולים לכלול צעידות, משחקים מאתגרים שונים, פארק חבלים עם פעילויות שונות, הדרכות מעניינות, קיר טיפוס ועוד. הפעילויות וימי הגיבוש האלה נערכים בכל רחבי הארץ ובכל עונה בשנה.

מה חשוב לדעת עליהם

הפעילויות המוצעות במסגרת ימי הגיבוש מאפשרות כאמור לעובדים המשתתפים ביום הגיבוש לפתח מיומנויות שונות וגם להתקרב יותר אל חבריהם לעבודה. כדאי לבדוק מראש אילו פעילויות מוצעות במסגרת יום הכייף ולוודא שהן נעשות בהשגחתם של מדריכים מקצועיים ומנוסים, כמו אלה שמציעה חברת "חבלים". במידה ויום הגיבוש נערך בקיץ, יש לדאוג לכובעים עבור העובדים וגם לביגוד מתאים. במידה ומתקיים בחורף, חשוב לוודא שישנה גם אפשרות לערוך אותו במקום סגור, במידה ותנאי מזג האוויר אינם מאפשרים לקיים אותו בטבע. חשוב לזכור שמדובר ביום חווייתי. ימי גיבוש לחברה הם הזמן לצאת מהשגרה, להתנסות, לצבור כוחות מחודשים וגם ליהנות יחד עם כל העובדים.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

יום גיבוש קבוצתי

Exit mobile version