Site icon על חבלים

ימי גיבוש מחלקתי

מחפשים דרך ייחודית להפוך יום כייף ליום חווייתי ומהנה יותר? ימי גיבוש מחלקתי הם כבר מזמן לא כפי שהיו בעבר. הם כוללים במסגרתם שלל של פעילויות מגבשות ומהנות מאד, הנערכות פעמים רבות בחיק הטבע. ימי גיבוש מחלקתי, כפי שמוצעים על ידי חברת "חבלים" הם הזדמנות לקחת פסק זמן מהיום יום ולצאת יחד עם החניכים ליום שכולו אתגר. ימי גיבוש מחלקתי במרכז נערכים לאורך כל חודשי השנה וכוללים שימוש במתקנים שונים, לרבות אומגה ענק וגם פארק חבלים.

יתרונות פעילויות אלו

ימי גיבוש מחלקתיים הם הרבה יותר מיום כייף. כפי שניתן להסיק משמם מדובר ביום מגבש, יום שמקרב את חברי הקבוצה זה לזה באמצעות משימות משותפות שעליהם לבצע. הפעילויות מותאמות לגיל המשתתפים בהן ועוזרות להם לפתח מיומנויות שונות. אפשר למשל לשלב במסגרת ימי גיבוש מחלקתי פעילויות בפאר חבלים גדול, הכולל שפע של מסלולים נהדרים שאותם על הילדים לעבור בהצלחה. אפשר גם לבחור באפשרות של אומגה ענקית שמחזקת את הביטחון העצמי ועוזרת לילד או למבוגר להתגבר על פחדיו. פעילויות שונות אלו נעשות בהשגחה של מדריכים מקצועיים, המלווים את המשתתפים צעד אחר צעד ועוזרים להם במידת הצורך.

למי זה מתאים

ימי גיבוש אלה מחברים את המשתתפים בהם אל הטבע, אל המרחבים הפתוחים ובעיקר זה לזה. מדובר בדרך כלל בקבוצות קטנות אם כי ישנה אפשרות גם להתאים את הפעילויות האלו לקבוצות גדולות. ימי הגיבוש יכולים להיעשות במקומות פתוחים וגם במקומות סגורים, אולם מומלץ לערוך אותם בחודשים החמים, אז ניתן לנצל את שלל המתקנים שבחוץ לטובת יום הגיבוש הכייפי. פעילות גיבוש לחניכים מתאימה לילדים וגם למבוגרים. פעילויות אלו יכולות להתאים לחניכים הצעירים שבשומר הצעיר, בנוער העובד או בכל תנועת נוער אחרת, וגם לבוגרים יותר. הן יכולות להתאים למחלקות גדולות עם מספר רב של משתתפים, שפחות מכירים זה את זה, וגם לקבוצות קטנות וקרובות יותר. מדובר בימי גיבוש מחברים ומעצימים, ימים עם יתרונות רבים המציעים למשתתפים בהם ידע מעשי, אפשרות לחזק מיומנויות חשובות וגם הזדמנות להכיר אנשים קרובים וקרובים פחות.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

הפעלות לבר מצווה

Exit mobile version