Site icon על חבלים

ימי גיבוש קבוצה

איך אפשר לגבש צוות ביום כיף אחד? צוותים העובדים ביחד באותו משרד לעיתים לא מכירים אחד את השני, למרות שהם נמצאים באותו החדר קרוב ל-10 שעות בכל יום. למה זה קורה? אינטרקציה במקום העבודה שונה מאינטרקציה בין אנשים במסגרת פתוחה, גמישה ומהנה. בכדי להביא את הצוות שלכם להיכרות טובה יותר של החברים בצוות, כדאי לארגן להם יום כיף אשר יוציא אותם מהמסגרת של העבודה. הדרך הכי נוחה וקלה לארגן ימי גיבוש קבוצה היא באמצעות פנייה לחברה להפקת פעילויות גיבוש לעובדי חברות.
תכנון וארגון ימי גיבוש צוות על-ידי חברה מקצועית
אם אתם נמצאים בתפקיד ניהולי בחברה שלכם, וודאי יש לכם משימות רבות בכל יום עבודה. על מנת שתוכלו להוריד מכם את התכנון והארגון של ימי גיבוש צוות, אתם יכולים לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתכנון והפקה של אירועי חברות שמטרתם – גיבוש הצוותים והעובדים בחברה.
ימי גיבוש צוות במרכז
החברה שלכם נמצאת במרכז הארץ? וודאי תשמחו לדעת כי יש חברה מקצועית המפיקה ימי גיבוש צוות במרכז, הכוללים פעילויות אתגריות הנערכות בטבע ואירוח צוות העובדים עם אוכל משובח. הפעילויות מתאימות לכל אחד ומתאימות במיוחד לגיבוש צוותים דרך פעילות ספורטיבית, אתגרית ומעשירה.
איך אפשר לארגן ימי כיף לעובדים?
בכדי שהעובדים שלכם יהנו מימי כיף מעשירים, מאתגרים ובעיקר מגבשים, אתם מוזמנים לפנות לחברת 'על חבלים' אשר מפיקה ימי גיבוש קבוצה לחברות בכל רחבי הארץ. חברת 'על חבלים' מתכננת ומפיקה פעילויות לחברות וארגונים כבר מעל ל-2 עשורים מתוך אהבה גדולה לטבע ולספורט אתגרי. דרך חברת 'על חבלים' תוכלו לארגן לעובדים שלכם בצוות פעילויות נפלאות כגון טיולי סנפלינג, טיולי שטח מאתגרים וספורט אתגרי. הצוות המקצועי של חברת 'על חבלים' כולל אנשי מקצוע מתחום הספורט האתגרי, מדעי ההתנהגות והניהול הארגוני.
חברת 'על חבלים' מציעה – ימי גיבוש קבוצה
מוכנים לקבוע יום כיף לצוות שלכם? אתם יכולים להתחיל כבר עכשיו! השאירו את פרטי החברה שלכם באתר האינטרנט של חברת 'על חבלים' או התקשרו למספר הטלפון המופיע בראש האתר. ברגע שבחרתם בחברת 'על חבלים', תהיו סמוכים ובטוחים שבחרתם באנשים הטובים ביותר לתכנון יום כיף לעובדים שלכם.
Exit mobile version