Site icon על חבלים

ימי גיבוש קבוצה

קבוצה, מעצם ההגדרה הפשוטה שלה, היא התארגנות של מספר אנשים – שניים ומעלה – אשר מקיימים ביניהם יחסי גומלין ולרוב גם משתייכים לקטגוריה חברתית זהה. מה שחשוב להדגיש הוא שאחת ממטרות העל היא לאפשר יחסים תקינים בין אנשי החברה, מה שיכול להיות מושג באמצעות שמירה על יחסים תקינים – אך גם כשיוצאים מחוץ לקופסה. ימי גיבוש קבוצה נחשבים לאופציה המועדפת כיום, וזאת עקב רשימה ארוכה מאד של יתרונות.

אז למה לערוך יום גיבוש?

ימי גיבוש קבוצה כוללים בתוכם מספר דגשים שמסבירים את הפופולאריות שלהם בישראל, בשנים האחרונות. זה מתחיל עם מימד ההנאה, שנוכח בכל יום גיבוש שכזה. אם עורכים יום גיבוש צוות במרכז, לדוגמא, אפשר להוציא את העובדים מה"סביבה הטבעית" שלהם, למלא אותם במצברים ולקרב אותם אחד לשני: והרי ידוע שהיחסים הבינאישיים בין אנשי העסק מהווים אחד הפרמטרים המרכזיים להצלחה שלו. יום גיבוש היא פעילות שיכולה להיות מאתגרת, שכוללת בתוכה ערך מוסף ושניתן כיום להגשים בצורה פשוטה, בעלות מינימלית הבטלה בשישים אל מול מימד ההנאה.

יש להדגיש כי ניתן למצוא צורות שונות של ימי גיבוש קבוצה, כל אחד מהם עשוי להיות עם מטרות שונות. ימי גיבוש עובדים במרכז, כאמור, נחשבים לרעיון מוצלח מאד בכל עסק באשר הוא, וזאת עקב השילוב המיטבי בין ההנאה, שיפור היחסים בין העובדים (מה שלא אפשרי תמיד בשגרה הלחוצה של ההנאה) ואף הקניית ערכים של שיתוף פעולה, הפרייה הדדית ועוד לעובדי החברה. בנוסף לכך, ניתן למצוא ימי גיבוש הנערכים עבור תלמידים, מכרים, בני משפחה ועוד.

המפתח להצלחה: פנייה לחברה מקצועית

התמונה מתחילה להסתבך כאשר מתבוננים על עובדה נוספת: תכנון ימי גיבוש לקבוצה אינו בהכרח דבר פשוט, בייחוד אם לוקחים את ההחלטה המומלצת לקיים את האירוע בחיק הטבע. בין אם עורכים יום גיבוש עובדים במרכז ובין אם כל יום גיבוש אחר, יש צורך בלא מעט החלטות: ארגון המקום, הכנת תשתיות, קביעת לוח זמנים, הזמנת אנשי מקצוע ועוד.

אבל יש גם חדשות טובות, אפילו מצוינות: חברת על חבלים מחזיק בניסיון רב שנים בארגון ימי גיבוש, כולל יום גיבוש צוות במרכז. החברה מציעה מגוון רחב של פעילויות מהנות ומאתגרות, המותאמות לצרכי הקבוצה הספציפית במידה הרבה ביותר.

מוזמנים לקרוא בנוסף:
פיתוח קבוצת עובדים

Exit mobile version