Site icon על חבלים

סדנאות לימי גיבוש

איך בוחרים בסדנה המתאימה ביותר לעובדים? בחיפוש אחר סדנאות לימי גיבוש תוכלו למצוא סוגים שונים של סדנאות החל מסדנאות קצרות במשרד שלכם ועד לסדנאות מושקעות יותר הכוללות פעילות בטבע וארוחה לעובדים. שילוב של אוכל עם סדנה מאתגרת הוא השילוב הפופולרי ביותר היום, ועובדים יוצאים מרוצים בעיקר מפעילויות מסוג זה.
מלבד שילוב האוכל בסדנה, אם אתם רוצים להעשיר את הידע ואת היכולות של העובדים שלכם ובו בזמן לגרום להם להינות מכל רגע, כדאי לכם לבחור בסדנאות הכוללות את שלושת האלמנטים הבאים:
– יחס לאדם (לעובד). סדנה היוצרת אינטרקציה ותחושה של יחד בין העובדים.
– טבע. סדנה המתקיימת בטבע ומפעילה את כל החושים.
– אתגר. לשלב פעילויות המאתגרות את העובדים מבחינה שכלית ופיזית.
בכדי שתוכלו לשלב את שלושת האלמנטים הללו בסדנה אחת, תצטרכו לפנות לחברה מקצועית לארגון ותכנון סדנאות לגיבוש העובדים.
סדנאות גיבוש עובדים בצוות
מנהלים צוות קטן של עובדים? זכיתם! לארגן עבור העובדים שלכם סדנה כיפית ומהנה בטבע, היא הדבר הנכון ביותר לעשות. צוות קטן ומגובש יביא אתכם לתוצאות מעולות בעבודה, ולכן חשוב להשקיע בו את מלוא תשומת הלב ולבחור את הפעילות המתאימה ביותר לצוות. סדנאות גיבוש עובדים ניתן לתכנן יחד עם צוות חברה המתמחה בהפקה של פעילויות גיבוש וסדנאות לעובדים.
סדנת גיבוש למחלקה
נמצאים בתפקיד ניהולי המעניק לכם סמכויות ניהול על מחלקה? כדאי שתשתמשו בסמכויות שלכם בצורה הנכונה ביותר, ובחרו סדנת גיבוש. מחלקה גדולה ניתן לחלק ל2-3 קבוצות וכך לתת לכל קבוצה את האפשרות להכיר את שאר העובדים באופן יותר אישי.
סדנת גיבוש לעובדים לכלל החברה
מעוניינים לארגן סדנת גיבוש לעובדים של כל החברה? צוות חברת 'על חבלים' ישמח לעזור לכם בבחירת האטרקציה המתאימה ביותר לעובדים שלכם. חברת 'על חבלים' חרטה על דגלה את שילוב שלושת האלמנטים: אדם, טבע ואתגר והיא מיישמת את התפיסה שלה קרוב ל-30 שנה. בעת הפנייה לצוות 'על חבלים' תקבלו אופציות לסדנאות לימי גיבוש ותוכלו לבחור את הסדנה המתאימה ביותר עבורכם.
סדנאות לימי גיבוש דרך חברת 'על חבלים'
לקביעת הסדנה לעובדים, השאירו את פרטי החברה שלכם באתר האינטרנט של 'על חבלים' ונציג יחזור אליכם בהקדם.
Exit mobile version