Site icon על חבלים

סדנאות מורל = תפוקה

המשק במשבר והלחץ בעבודה גובר,

זה הזמן לצאת לשטח לסדנה שתפיג את המתח אז…

 
מתי גלשת לאחרונה באומגה בשטח?

גשר ענק מחבלים הצלחת לעבור?

המנהלים שלך יוכלו לבנות סולמות מחבלים?
 

ואם לא תנסו, איך תדעו?

אז תורידו חליפות, תפשטו את המדים, תלבשו בגדים נוחים ובואו לשטח ליום שלם "על חבלים".סדנת מורל והפגתמתחים למנהלים ועובדים,  סדנא חווייתית ומרתקת, מלאה במשימות ואתגרים.יחד נבצע "תרגילים מערכתיים" – שיטה ייחודית שמדמה פעילות עסקית בשטח – עבודה בצוות, יכולת פתרון בעיות, תפקוד בלחץ, ניהול תחת אילוצים ומיעוט במשאבים והכול בליווי של יועץ ארגוני.

מה צריךלקחת? מצב רוח טוב, יצירתיות, שיתוף פעולה, אוכל ושתייה

 מי מושךבחבלים?

דרור נויפלד, בעל תואר אקדמי במדעי ההתנהגות ולימודי ארץ ישראל, הסמכה של מדריך בכיר ממכון וינגייט בתחומי הספורט האתגרי ובעל עשרות שנים של ניסיון בפעילויות שטח.עם דרור עובד צוות מנוסה ומיומן של מדריכים כריזמטיים,רובם בוגרי יחידת 669.חברת "על חבלים" פועלת בתחום משנת 1995 ובין לקוחותיה נמנים גופים גדולים במשק, כמו משרד הביטחון, משרד ראש הממשלה, חברות היי-טק ועוד.

אז צאו מהקופסה ובואו לאימונים בשטח…

לפרטים נוספים ניתן לפנות אלינו:

גבי פרידמן – 050-6984003 דרור נויפלד – 054-4211958

כידוע – מן המפורסמות היא כי עובדים לא מגובשים או עובדים חסרי  מוטיבציה, ללא לויאליות למקום עבודתם  גורמים לפגיעה בחיי השגרה בארגון בו הם עובדים . פגיעה במהלך החיים השגרתי בארגון  גורר אחריו  ירידה בתפקוד העובדים. מצב הרוח של העובדים הינו מרכיב משמעותי  ביכולת הפקת התועלת מכל עובד  וכל צוות עמיתים בארגון.
לא תמיד מענק כספי  הוא פתרון להעלאת המורל המוטיבציה ומצב הרוח, אלא גורמים פנימיים יותר הם המשפיעים על תפקוד העובדים בארגון . חברת על חבלים מציעה ימי אתגר, כיף וגיבוש  לעובדים  בעזרת חוויות משותפות , התגברות על מכשולים בטבע / בחיים !  מניסיוננו  קבוצות נוטות להתגבש סביב מטרות משותפות, אינטרסים  משותפים , סמלים  או רעיונות ייחודיים כך נוצרת  גאוות יחידה והזדהות משפיעה על תפקוד ותפוקתהמשתתפים בסדנאות . ימי גיבוש כיציאה משותפת מהשגרה של עובדי החברה מחוץ לשעות העבודה, יוצרים חווית גיבוש המשפרת את מערכת היחסים בין העובדים. ימי גיבוש מורכבים ממספר אלמנטים המשלבים נופש ופנאי עם פעילות גיבוש בעלת תכנים – סדנאות O.D.T, מאפשרות  תחרויות שונות , משחקי משימות משולבים בניווטים, סנפלינג, אומגה אתגרית, .מתקנים מיוחדים, בניית רפסודה, בניית גשרי חבלים משחקי משימות וסימולציות כגון סדנאות ניהול משאבים, סדנאות לפיתוח יצירתיות,  כמו כן ישנן גם פעילויות גיבוש הכוללותמשימות צוות חכמות כמו גולת הכותרת שלנו תרגילים מערכתיים המדמים חברה מתפקדת על כל האילוצים והלחצים החל מאינטרס אישי של כל עובד דרך אינטרס צוותי, אינטרס מחלקתי, ואינטרסים של ההנהלה הבכירה בארגון.
ימי גיבוש  על חבלים נערכים  מחוץ לתחומי המשרד ומטרתם העיקרית הינה להחליף את אווירת השגרה הלוחצת תוך כדי הסרת “המסכות” ושינוי בהגדרות תפקידים – עובדים מנהלים את המנהלים שלהם ! בדרך זו נוצרת אווירה חופשית, מלאת צחוק והומור, המהווה “טעינת סוללות” וחזרה לעבודה בתחושה מאוחדת ובכוחות מחודשים.

אנו בחברת על חבלים  מאמינים שיום גיבוש טוב חייב להיות יום כיף מלא חוויות וחיוכים בצד למידה מעשית ביתרונותיה של עבודת הצוות ושתוף הפעולה בקבוצה – מובטח יום שבסופו יבינו העובדים שכאשר הם עובדים בצוות 1+1 שווה הרבה יותר מ 3

Exit mobile version