Site icon על חבלים

ערבי גיבוש לעובדים

3 דרכים לתכנן ערב גיבוש מושלם לעובדים –
מעוניינים לתכנן ערבי גיבוש לעובדים? אתם במקום הנכון! כל מנהל צוות או מחלקה היה מעוניין לתכנן ערב גיבוש שייצא מושלם עבור העובדים שלו. אבל איך אפשר לעשות זאת בזמן שכל עובד אוהב משהו אחר? על מנת שכל העובדים יהנו ויכירו יותר טוב אחד את השני כדאי שתעבדו על פי הכללים הבאים:
1- לתת לעובדים לבחור! 
כן, קראתם נכון. אתם יכולים לתת לעובדים שלכם לבחור את ערב הגיבוש. איך עושים זאת? פונים לחברה מקצועית להפקה של פעילויות לגיבוש העובדים, ומבקשים לשמוע על האופציות הקיימות. אתם, המנהלים, תבחרו 2-3 אופציות המתאימות ביותר לתקציב של החברה. לאחר שבחרתם, אתם מעבירים במייל לעובדים את האופציות הקיימות ועורכים הצבעה אנונימית בין כולם. לאחר שכולם בחרו, אתם בודקים מה הרוב קבע ומכריזים על הפעילות הזוכה! כבר הצלחתם – נתתם הרגשה טובה לעובדים שלכם.
2- פעילות מאתגרת בטבע עדיפה על פעילות במקום סגור.
תחשבו שהעובדים שלכם יושבים במשרד קרוב ל-200 שעות בחודש. תעשו חישוב לפי חודשים בשנה ותגלו שזה הרבה מאוד שעות. פעילות בחוץ בטבע תעשה להם טוב בעיקר בגלל הישיבה הממושכת במשרד סגור עם אורות הניאון הדלוקים כל היום. ערב גיבוש צוות מתחיל קודם כל עם פעילות באוויר הפתוח!
3- חוויה של פעם בחיים! 
מה הכוונה? תאפשרו לעובדים שלכם לבחור מבין 2-3 פעילויות שהסיכוי שהם עשו אותם הוא נמוך. האם כל העובדים שלכם עשו סנפלינג? האם כל העובדים שלכם עשו אומגה מול נוף מהמם? כנראה שלא! לערב גיבוש צוות בחרו עבורם אופציות לחוויה של פעם בחיים.
ערבי גיבוש דרך חברה חיצונית
בתור מנהלים יש לכם מספיק עבודה לכל היום. על מנת שתוכלו להוריד מכם את ארגון ערבי גיבוש בחברה, אתם יכולים לפנות לחברה חיצונית המתמחה בארגון ערב גיבוש.
חברת 'על חבלים' מציעה לכם – ערבי גיבוש לעובדים
חברת 'על חבלים' מספקת לכם אופציות מדהימות לערבי גיבוש לעובדים. לקביעת ערבי גיבוש לצוות שלכם, התקשרו כבר עכשיו לחברת 'על חבלים' ובחרו את האופציות המתאימות ביותר לעובדים שלכם. ערבי גיבוש לצוות עושים רק עם הטובים ביותר – 'על חבלים'.
Exit mobile version