Site icon על חבלים

פיתוח עובדים

אחד התחומים הנחקרים ביותר בפסיכולוגיה של מקומות עבודה הוא תחום פיתוח עובדים. החברות הגדולות משקיעות משאבים כספיים וארגוניים על מנת לשמר ולפתח את העובדים הטובים בחברה. אם אתם נמצאים בתפקיד ניהולי ואתם מאמינים בצוות שבניתם, כדאי לכם להשקיע בהם ולתת להם כלים להעצמה אישית ופיתוח הקריירה שלהם.
עובד אשר מפתח את היכולות שלו ומעשיר את הידע שלו תוך כדי עבודה, יגיע כל יום לעבודה בתחושה כי העבודה תורמת לו, מלבד התרומה שיש לו למקום העבודה. את פיתוח העובדים אפשר לחלק ל-3 חלקים:
– פיתוח חברתי.
– פיתוח לצוותים ומחלקות.
– פיתוח אישי.
אם יש לכם תקציב להשקעה בעובדים, תשתמשו בו בצורה חכמה. באמצעות פעילות לכל חברי הצוות יחד, המעשירה אותם בידע וביכולות אישיות, תוכלו להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבור החברה שלכם.
פעילויות לפיתוח חברתי
את הפעילויות לפיתוח החברתי אפשר לארגן דרך חברה המפיקה אירועים אתגריים לחברות. פעילויות הכוללות אתגרים ספורטיביים וקבוצתיים יאפשרו לכם לגבש את העובדים תוך כדי שילוב של העשרה ולמידה של עבודת צוות. תזכרו כי צוות מגובש הוא צוות מנצח! את הפרוייקטים הבאים המיועדים לצוות שלכם בעבודה, כדאי לבנות ולפתח כשהצוות מגובש ומכיר אחד השני אישית.
מחפשים פעילות המתאימה לפיתוח מחלקתי?
מלבד מנהלי צוותים, גם מנהלי מחלקות יכולים למצוא פעילויות אשר יתאימו להעשרה של הצוות ולפיתוח מחלקתי. יחד עם מומחים במדעי ההתנהגות ובניהול ארגוני, תוכלו להרכיב למחלקה שלכם פעילות מושלמת המתאימה למטרות שלכם. חברה המפיקה פעילויות מגבשות לעובדים, תספק לכם את אנשי הצוות הטובים ביותר בתחום מדעי ההתנהגות והניהול הארגוני, על מנת שהצוות שלכם ייצא עם חוויה מעשירה ומעצימה מהפעילות.
פיתוח צוות דרך חברה מקצועית
לקביעת פעילות לפיתוח צוות או מחלקה בחברה, אתם מוזמנים לפנות לחברת 'על חבלים' אשר מלווה אלפי ארגונים וחברות מכל רחבי הארץ כבר משנת 1995! צוות החברה כולל מומחים במדעי ההתנהגות והניהול הארגוני, והם יבנו לכם פעילות המתאימה בדיוק למטרות שלכם.
פיתוח עובדים דרך פעילות מגבשת ואתגרית של חברת 'על חבלים'
פיתוח עובדים עושים רק דרך פעילות מאתגרת, מלמדת ומעשירה! והחברה הטובה ביותר לעשות זאת היא חברת 'על חבלים'! קבעו פגישה לבניית הפעילות לעובדים.
Exit mobile version