Site icon על חבלים

פעילויות לילדים בבר מצווה

על פי הדת היהודית, כל ילד אשר הגיע לגיל מצוות, עולה לתורה והופך להיות בוגר. ניתן לקבוע בוודאות כי כל נער יזכה לחגוג את בר המצווה שלו שכן גיל 13 הוא אבן דרך אשר חייבים לעבור, השאלה היא איך הוא יחגוג את בר המצווה. חברת על חבלים, מעניקה לכל נער מאושר אשר הגיע לגיל המצוות, את החגיגה המושלמת ביותר כמו גם הייחודית ביותר. חגיגה זו, תישאר חקוקה בזיכרונותיו של הנער החוגג בפרט, וזיכרון המשתתפים בכלל. פעילות לילדים בבר מצווה אינה חייבת להיות משעממת וכיום, אנו עדים להפקות גדולות וראוותניות של בר ובת המצווה. נדמה כאילו כל חגיגה יותר מיוחדת מקודמתה וזהו בדיוק הפתרון אותו מביאה חברת על חבלים לנערים וההורים המחפשים אחר החגיגה המיוחדת ביותר

ההצעה שלנו
נערים ונערות בגילאי בר המצווה אינן אוחזים בפחדים, למעשה כמה שהפעילות תהייה יותר מרגשת ויותר באקסטרים, יותר טוב. אצלנו תוכלו למצוא מגוון פעילות לילדים בבר מצווה כגון:
סנפלינג

ועוד פעילויות רבות ומגוונות. חשוב לציין כי כל הפעילויות מלוות במדריכים ומפעילים מקצועיים, ברמת הבטיחות הגבוהה ביותר, מבוטחות (כלל סוגי הביטוחים הקיימים) וההתנהלות היא אך ורק על פי תקני הבטיחות המחמירים ביותר. ביטחון המשתתפים חשוב לנו והוא מוצב בראש סדר העדיפויות.
האדם והטבע
בעבר, טרם עידן המחשבים והטלוויזיות, הילדים היו משחקים בחוץ ומפתחים יכולות ואת חוש היצירתיות. עם כניסת העידן הטכנולוגי, נדמה כי הילדים שכחו מה טומן הטבע בחובו וכמה מהנה הוא. כלל הפעילויות מתרחשות בטבע תוך שילובו אל האדם והאתגר יחדיו. המטרה היא להעניק פעילות לילדים בבר מצווה מהנה, ייחודית וכזו אשר כולם ידברו עליה. הטבע בארץ ישראל טומן בחובו את הנופים הכי מהפנטים ועוצרי הנשימה. החיבור ועצם קיומה של הפעילות בטבע, מוציאה את הנערים והנערות אל החוץ בו האוויר טרי והיכולות הן אין סופיות, במקום חדר המחשב.

עומדים לחגוג בר מצווה? רוצים להעניק לילדכם ולחבריו את חגיגת הבר המצווה המושלמת? צרו עם חברת "על חבלים" קשר עוד היום במספר 054-4211958 והכינו את עצמכם לחגיגת השנה.

Exit mobile version