Site icon על חבלים

פעילויות סנפלינג

פעילויות סנפלינג הן ללא ספק הדבר הבא בתחום ימי הגיבוש וימי הכייף. בין אם מדובר ביום גיבוש לעובדים, ביום כייף לילדים או באירוע כמו מסיבת בר מצווה, פעילויות אלו הן דרך נפלאה להפוך את היום החשוב ליום בלתי נשכח. הפעילויות, שמוצעות על ידי חברת "חבלים", כוללות צוות מקצועי ומיומן של עובדים וכמובן מדריכי סנפלינג מנוסים מאד. מדובר בפעילויות המתקיימות ברחבי הארץ במסלולי סנפלינג הנמצאים בנקודות שונות הפונות אל נופים משגעים. פעילויות סנפלינג אלו יכולות להתקיים בכל עונה, ובתנאי כמובן שמזג האוויר מאפשר זאת.

למי מתאימות פעילויות אלו

פעילויות סנפלינג, אותן מארגנים מפעילי סנפלינג מקצועיים, יכולות להתאים לכל אחד ובעיקר לחובבי הטבע והאתגרים. הפעילות כוללת שימוש בציוד בטיחותי מיוחד, המתאים לגלישת צוקים, וכן גם ביטוח מקיף. הפעילויות מסוג זה מתאימות לבני נוער ולמבוגרים שאוהבים לצאת אל הטבע ואינם חוששים מהתנסויות חדשות. אפשר לשלב את הפעילויות האלו לצד טיול של כמה ימים במדבר, למשל, הכולל לינה בשטח או להגיע במיוחד אל אתר הסנפלינג. אפשר לשלב פעילויות סנפלינג אלו במסגרת של מסיבת רווקים למשל, במסגרת של מסיבת גיוס או כחלק מבילוי משותף עם בני המשפחה או עם החברים הקרובים.

יתרונותיהן של פעילויות אלו

פעילויות אלו מציעות יתרונות רבים. מעבר לעובדה שהן מתקיימות באזורים יפהפיים, מוקפים בנופים מרהיבים, זוהי הזדמנות עבור רבים להתגבר על פחדים שונים ולהתמודד איתם. הסנפלינג דורש ריכוז רב, הקפדה על כללים מסוימים והתנהלות בהתאם להוראות המדריך. הסנפלינג מאפשר לפתח מיומנויות שונות וגם מחזק שרירים רבים בגוף. פעילויות אלו יכולות להתאים גם לחסרי ניסיון אלה שמעולם לא עסקו בכך. הן מלוות במדריכים מקצועיים ומנוסים מאד, המלווים את המשתתפים בפעילות צעד אחר צעד ומנחים אותם כיצד להתנהל בשטח. פעילויות אלו יכולות כמובן גם להתאים למנוסים בסנפלינג המעוניינים לחוות זאת שוב ולהכיר אתרי סנפלינג חדשים. מדובר בפעילות מאתגרת, מהנה ומיוחדת מאד שיכולה להתאים למשפחות, לקבוצות, לעובדים כחלק מיום כייף ולמסגרות נוספות המחפשות פעילות קצת אחרת.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

ימי גיבוש לחברה

Exit mobile version