Site icon על חבלים

פעילות גיבוש לצוות

איזו פעילות מתאימה לגיבוש צוות בעבודה? אם אתם מנהלי צוות ונבנה לכם צוות חדש במשרד, כדאי שתכירו את הדרכים הטובות ביותר לארגן פעילות גיבוש לצוות. הצוות שלכם וודאי יהנה מאחת הפעילויות הבאות:
– ימי ספורט הכוללים אתגרים שונים בסגנון צעיר ומרענן.
– ספורט אתגרי בשיתוף רשות הטבע והגנים.
– משחק עסקים לצוות הכולל ניהול תקציב, ניהול זמן וניהול אנשים.
– טיולי סנפלינג מאתגרים.
– טיולים אתגריים מלאי ריגוש ואדרנלין!
אם אחת מהפעילויות הללו מתאימות לצוות שלכם, מומלץ לכם כבר עכשיו לקבוע תאריך ולתאם עם חברה המפיקה טיולי אתגר וכיף לעובדי חברות.
פעילות לגיבוש צוות בחברה
את יום הצוות לחברה שלכם, אתם יכולים לקבוע בכמה דרכים. הדרך המומלצת ביותר היא על-ידי מתן אופציות לצוות והצוות הוא שיקבע את הפעילות. דרך נוספת היא לבחור 2 פעילויות המועדפות עליכם, ולבקש מהצוות לעשות הצבעה ביניהן. בדרך זו הרוב יקבע איזו פעילות כל הצוות יעשה. אם אתם הופכים את הבחירה בפעילות לגיבוש צוות למשימה בפני עצמה, הגיבוש יתחיל עוד לפני ההגעה לפעילות.
קביעת יום לפעילות לגיבוש
לאחר שהצוות בחר את הפעילות המועדפת על רוב האנשים בצוות, עכשיו הגיע השלב של קביעת התאריך ליום פעילות לגיבוש. קביעת התאריך היא חשובה על מנת שתוכלו לשמור את היום המתאים לכם ולצוות עבור הפעילות הזו. בנוסף, קביעת התאריך תגרום לצוות שלכם לציפייה למשהו מהנה ולהרגשה כי המנהלים והחברה מתייחסים אליהם באהבה ובהערכה.
פעילות גיבוש צוות – היכן מתחילים?
אם קיבלתם החלטה לארגן פעילות גיבוש צוות, עכשיו הגיע השלב של בחירת החברה שתעשה זאת עבורכם. חברת 'על חבלים' נחשבת למובילה בתחום ארגון ותכנון פעילויות לעובדי חברות. חשבתם על ספורט אתגר? סנפלינג? פעילות מאתגרת לעובדים? חברת 'על חבלים' תפיק עבורכם יום מושלם לפעילות גיבוש לצוות בחברה.
חברת 'על חבלים' מציעה – פעילות גיבוש לצוות
עדיין מתלבטים באיזה חברה לבחור? חברת 'על חבלים' כוללת צוות מקצועי ומיומן, ומנהלי החברה עוסקים בתחום תכנון וארגון פעילויות אתגריות לעובדים כבר מעל 25 שנים.
לבחירת הפעילות הכיפית והמהנה ביותר לצוות שלכם, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר, או השאירו את פרטי החברה באתר ונציג 'על חבלים' יחזור אליכם.
Exit mobile version