Site icon על חבלים

פעילות לבר מצווה

מחפשים פעילות לבר מצווה שתהיה ייחודית, מהנה, מאתגרת ובלתי נשכחת? אם כן, לעל החבלים יש את המענה המושלם עבורכם עם שלל פעילויות מאורגנות ומאותגרות בטבע, המתאימות לבני המצוות וחבריהם. ההפעלות יהפכו את אירוע בר המצווה לבעל ערך מוסף, למיוחד במינו ובלתי נשכח.

חגיגת בר מצווה אחרת

בר מצווה הינו מועד מיוחד בחיי נער שמסמל את המעבר מילדות לבגרות, וקבלת אחריות אישית וחברתית. יחד עם זאת, בשנים האחרונות רווח בארץ טרנד אירועי בר מצווה השמים דגש על אולם אירועים יוקרתי, ועל אירוע נוצץ ומפואר. אירועים מעין אלו לא רק עולים הרבה מאוד כסף, אלא גם חסרי ערך מוסף. מאידך, קיימות בימינו גם אופציות אחרות שהינן מהנות ומלמדות כאחד, כפי שמוצע בעל החבלים.

שלל אטרקציות מאתגרות לבר מצווה

המוטיב המייחד את על החבלים הוא היכולת לספק פעילות לבר מצווה ייחודית ומאתגרת. הפעילויות כוללות בין היתר אטרקציה לבר מצוה כגון סנפלינג, קיר טיפוס, אומגה ופארק חבלים מאתגר. חשוב לציין כי כל מתקני האתר עומדים בכללי הבטיחות הנדרשים, ומאובטחים על ידי צוות מדריכים מקצועי ואיכותי.

יום כיף עם משחקים מאתגרים ומשעשעים

מלבד קשת רחבה של מתקנים ופעילויות מאתגרות, פעילות לבר מצווה בעל חבלים מורכבת גם ממגוון שעשועים ומשחקים המועברים על ידי צוות מנוסה ומיומן. זהו צוות היודע לשלהב את משתתפי המשחק, מבוגרים וילדים כאחד, וליצור אווירה מאתגרת, מהנה ומגבשת. בין המשחקים השונים שמוצעים בעל החבלים ניתן למצוא תחרויות שונות, משחקי חברה, משימות קבוצתיות ומשחקי חשיבה.

חגיגת בר מצווה שלמה ומלאה 

לצד פעילות לבר מצווה בעל החבלים יזכו בעלי שמחה ואורחיהם ליום כיף מלא ושלם. זהו יום המתוכנן באופן אישי בהתאם לרצונותיהם וצרכיהם, ועם אפשרות ליצירת קונספט ייחודי בין אם בסגנון ימי הביניים או בכל אווירה מתבקשת אחרת. כמו כן, היום עשוי לכלול ארוחה בחיק הטבע, שהייה בפינות הסבה נוחות, אפשרות למדורה, הקרנת מצגת ואפילו מסיבת ריקודים. מעבר לכך, ניתן לשלב באירוע גם שלל סוגי משחקים לרבות משחקי מדורה, הישרדות, מעגל מתופפים או כל אטרקציה לבר מצוה מבוקשת ומקורית אחרת.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

טיול אבות ובנים

Exit mobile version