Site icon על חבלים

תוכנית לבת מצווה

תוכנית בת מצווה יוצאת דופן, מהנה ומאתגרת

הבת שלכם עוד מעט מגיעה לגיל שתיים עשרה, ואתם מחפשים עבורה תוכניות לבת מצווה המתאימות לאופייה הפעיל והתוסס. עם חברת על חבלים תזכו במענה שלם עם תוכנית בת מצווה יוצאת דופן, ייחודית, מאתגרת ומהנה בטבע, השופעת אטרקציות, מתקנים ומשימות, וכוללת גם הפקה שלמה של אירוע בטבע.

למידע נוסף לחצו כאן

 

חגיגה בלתי נשכחת לילדה שאוהבת אתגרים

בעידן בו אנו חיים בנות מתעניינות לא רק בלקים ועיצוב שיער, ורבות מהן מבקשות להוכיח את יכולתן הפיזית והמנטלית ולהתמודד עם אתגרים מיוחדים ומרגשים. במיוחד עבור בנות אלו אנו מציעים תוכנית בת מצווה יוצאת דופן ומהנה הכוללת אתגרים קבוצתיים ואישיים, עם מגוון רחב של מתקנים ומשימות. כך למשל, תוכנית זו עשויה לכלול מתקנים כמו קיר טיפוס, אומגה, וסנפלינג, וכן משימות המשלבות אתגרים מתוכניות ריאליטי אהובות כמו המרוץ למיליון, הישרדות ונינג'ה.

תוכנית לבת מצווה

אז מה בתוכנית

פעילות בת המצווה מוצעת על ידינו כתוכנית שלמה המותאמת למקום האירוע ולהעדפות אישיות שלכם ושל בתכם, המועברת על ידי צוות מנוסה שיודע לגבש ולשלהב את קהל המשתתפים.

כך למשל, התוכנית עשויה לכלול לימוד טכניקות טיפוס על עצים ומעבר מצמרת אחת לשנייה באמצעות רשתות מסועפות, וכן מגוון מתקני נינג'ה, מתקני טיפוס, התנסות בסנפלינג, ואפילו אפשרות לפעילות ספורט ימי של רפטינג, אבובים וקיאקים וכדומה. כמו כן הפעילויות שלנו כוללות תחרויות שטח, משימות בסגנון הישרדות, משימות תלויות ועוד מגוון משחקים ותחרויות מיוחדות ומהנות.

 

הפקה שלמה של אירוע בטבע

לצד תוכנית שלמה של אטרקציות ופעילויות, אנו גם יכולים לדאוג להפקת אירוע בת המצווה עצמו בהתאמה אישית מלאה לרצונות ולצרכים שלכם, מספר ואופי המוזמנים ומסגרות תקציב.

הכנות אלו יכולות לכלול את ארגון המקום עם אירוח מסוגנן ומעוצב, שופע בפינות ישיבה אלטרנטיביות נוחות, ותפריט משובח ומגוון לבחירתכם. כמו כן, אם תרצו נוכל לארגן באירוע מסיבת ריקודים תוססת, הקרנה של מצגות, מופע של כלת השמחה וחברותיה, עמדת איפור, מעגל של מתופפים, מדורה עם שירה ומשחקים, להטוטי אש ועוד. בנוסף תוכלו לעצב את האירוע עם קונספט ייחודי, למשל בסגנון של נסיכות ואבירים, פיות ביער ועוד.

 

להפקת תוכנית לבת מצווה

להפקת תוכנית לבת מצווה יוצאת דופן ובלתי נשכחת בהתאמה אישית מנלאה, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת על חבלים בטלפון 054-4211958 או במייל snapling2@gmail.com.

 

 

 

Exit mobile version